Den som orkar läsa allt får en kaka!.

KÄRLEK 

Är du kär? Naaj.
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Naaj.
Är du rädd för kärleken? Naaj, dock rädd för att bli sårad.

 

BADGIRL/BADBOY 

Har du rökt? Provat, galet jäkla äckligt, blä.
Snusat? Naaj.
Däckat? Naaj.
Tycker du att det är coolt att supa? Naaj.
Kysst en främling? Yes.
Gjort ett sugmärke? Hmm. Yes.
Pussat en tjej? På kinden, ja!.
Gråtit inför mer än 10 personer? På fotbollen kan det ha hänt när knäet var dumt, har gråtit i klassrummet en sväng med, men det såg nog inte så många, förhoppningsvis. Haha!.
Smygit ut? NeverEver, vågar icke sådant.

 

UTSEENDE  

Ögonfärg? Blåaa
Hårfärg? Blooont
Är du nöjd med ditt utseende? Allt är väl relativt, men nah.
Är du mogen? Eh.. Svår fråga juuu, kanske lite?.

 

DU TYCKER OM ATT... 

Kramas? Älskar det, bästa som finns, godnattkramar.♥
Kyssas? Om det är med någon jag tycker om, självklart!.
Prata? Skojja inte, bästa som finns.
Sova? Tycker himla mycket om det, gör det alldeles för lite dock.
Gå upp tidigt? Inte det bästa jag vet, vill gå upp när jag vaknar av mig själv ju..
Lyssna på musik? Älskar det, lyssnar på det i princip hela tiden.
Vara ensam? Ibland, beror på humör.
Vara i skolan? Oftast ja, har ju så bra klasskompisar ju, bästa.
Kolla på film? Yes!.

 

FRÅGOR:

Vad tycker du om kärlek? Det himla bra, och ibland himla dåligt.
När kramade du någon sist? Idag!.
Saknar du någon speciell person? Ja, varje dag.
Har du svårt för att bli kär? Eh, vetinte? Typ sådär.
När kysste/hånglade du med någon sist? Ehh, ca 4 månader sen, más/menos.
Är du singel? Single and ready to mingle!.
När fick du senast en komplimang? Idag.

 

HAR DU NÅGONSIN... 

Varit medvetslös: Yes.
Hånglat med nån riktigt ful: Tyckte den var snygg då, tycker den är ful nu, avgör själv!.
Hånglat med fler än 50 pers: Naaj.
Gjort något riktigt dumt: Kan ha hänt.
Gjort något du verkligen ångrar: Kan ha hänt.
Varit nykter på någon nyårsafton: Yes.
Åkt ambulans: Yes.
Gjort nåt olagligt: Jag är fett kriminell. Cyklade utan hjälm när jag var typ 12, coolish.
Skämts över dina föräldrar: Jaaaa, pappa är ju som han är... Hahha!.
Sagt jag älskar dig och menat det: Jaa.
Tagit droger: Naaj.

 

SENASTE PERSONEN SOM... 

Sov i din säng: Jag själv.
Såg dig gråta: Alla i Hannas stuga, jäklar som skrämms..
Fick dig att gråta: Mina vänner som älskar att skrämma mig..
Smsade dig senast: Riiita.
Kramade dig: Jespeeeer.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har läst hela, I WANT MY FUCKING cooooockkiiiieeeeeeeeee.

Puss och kram du är bäst och sorry för att jag fick dig att gråta :* Hehe....

2013-05-24 @ 12:56:34
URL: http://juliabergquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0