Igår&Idag har allt löst sig (Förutom matten, hah).

 
Igår var det skola som var som vanligt, sedan följde Jullan med mig hem och på kvällen lyckades vi bli klar med vårt arbete till pedagogiska ledarskapen. Dessutom övningskörde jag fram och tillbaka till Månkarbo och parkerade för första gången, lagom nervöst.
 
Idag har jag haft nationellt prov i engelska som förhoppningsvis gick okej, fixade och trixade även med en sista svenska uppgift som är för lätt för att vara sann ungefär. Kom hem runt tre och gick då till bokis för att hämta mitt schema för sommaren, var himla mycket bättre än förväntat!. 
Skickade även nyss in en psykologi uppgift och nu ska jag äta lite mat innan jag fortsätter med samhällskunskapen, eller så kollar jag på en film och äter tobleronen jag fick av Tomas. Vi får seee.. Puss!.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0