Jobb och övningskörning.

Dagen igår slutade med att jag åkte till mamma då jag skulle upp och jobba tidigt idag.
Vi hann även med att övningköra och jag lämnade parkeringen och körde på riktiga vägar för första gången (!!), hela vägen till Karlholm till och med, kan förövrigt intyga att både mamma och jag överlevde, himla nais.
 
Idag då? Började jobba sju, och slutade ett, ett lugnt men roligt jobbpass som bjöd på promenader i finvädret. Trivs som fisken i vattnet. Kom hem dock med en himla huvudvärk men efter några alvedon, vatten och godis har det börjat släppa. Nu ska jag strax åka mot pappa (vi får se om jag vågar mig på att köra dit!) för att äta tacos och vara där resten av helgen. Puss!.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0