Måndag - chillerill.

En måndag bestående av sovmorgon, chill kläder, fint väder, försenat tåg, blandade provresultat, skratt med mina fina vänner och byte av hem för en vecka framöver - pappa vecka!.
 
Ska sätta mig och plugga lite psykologi nu hade jag tänkt och efter det blir det förmodligen att göra ingenting, har en himla skön vecka framför mig. Morgondagen består endast av en lektion,på  onsdag är det skola och sen one direction konsert och torsdag och fredag är vi lediga vilket innebär långhelg. Kan inte klaga just nu alltså!. Ska dock försöka ta vara på den lediga tiden med att plugga, exempelvis matte eftersom provet gick som det gick, hah. Nej nu - Psykologi!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0