Solig Tisdag.

Solen har varit framme hela dagen vilket resulterade i att jackan lämnades hemma imorse, skönt!.
Utöver det hade vi endast en lektion i skolan idag, ute idrott i form av ett gympa pass, gick himla bra om man tar bort allt hostande från min sida, sjuklingeeen. Efter det blev det mat i matsalen och sedan testade jag och några bra människor att äta frozen yogurt som efterrätt, var faktiskt gott!.

Sen jag kom hem har jag skrivit lite på psykologin, gått med Ronja, ätit och dammsugit. Borde skriva klart psykologin men orken existerar inte riktigt så funderar på att gå till ica en sväng och köpa något gott och avrunda denna dag framför någon bra film. Hörs!.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0